Mah E Man

imana.live@live.com iman-ghaffari.blogsky.com

Mah E Man

imana.live@live.com iman-ghaffari.blogsky.com

تکذیب شایعات

سلام به همه ی دوستای خوبم مخصوصا اون وراجاش

متاسفانه در محافل خبری یه سری مطالبی شایعه شده مبنی بر شکستن پای من  مفقود شدن من اسیر شدن من و ...

که اینجانب (ایمان) شدیداً این شایعات را محکوم کرده و بانی این شایعات را به خدایش واگذار

 می کنم

و از شما مردم آگاه و همیشه در پرده ببخشید صحنه ایران می خواهم که با این توطئه ها که از طرف دشمنان این مرز و بوم است برخورد کرده و اون بی تربیتارو دعوا کنید

به امید دیدار

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی 1385,02,18 ساعت 10:53 ب.ظ http://Safaipour2003.BLOGSKY.COM

سلام ایمان جان
شکرو سپاس خدای بزرگ را که تو را برای ما نگه داشت
نمی دونی چقدر ناراحت شدم شنیدم که دکتر پاتو قطع کرده
هالا خدارو شکر که همش شایعه بوده الان سالمی و زنده و سروحال

تازه بازم خویه مثه این جونا که گمراه میشن بعد مینویسن زیر آگهی شون که جون ناکام همش ۲۰ سالش بوده .
نشدی

مسعود 1385,02,19 ساعت 08:24 ق.ظ http://masoudlearning.blogfa.com/

سلام
در این مورد باید بگم:
البته من هم ای جنایت آشکار رو که از طرف دشمنان اسلام و مسلمین و صهیونیست های کوردل برای سست کردن روحیه ما مردم همیشه در خیابان ها(ولگردی) طراحی شده رو محکوم می کنم.
من نمی دونم اینا از جون ما چی می خان خودشون کار و زندگی ندارن هی تو زندگی ما دخالت می کنن .
البته که همین دخالتهای بی جاست که باعث طلاق می شه.

خوب خودتو اذیت نکن ایمان جون
حالا یه ... خوردن ولش کن
موفق باشی
خدانگهدا


تو نگاه آخر تو آسمون خونه نشین بود
دلتو شکسته بودن همه قصه همین بود

می تونستم با تو باشم مثل سایه مثل رویا
اما بیدارم و بی تو مثل تو تنهای تنها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد