Mah E Man

imana.live@live.com iman-ghaffari.blogsky.com

Mah E Man

imana.live@live.com iman-ghaffari.blogsky.com

مصاحبه با سبحان

 

مصاحبه با سبحان

با سلام یه مدت بود با کمبود سوژه مواجه شده بودم تصمیم گرفتم یه مصاحبه با سبحان صراف زاده دوست خوبم انجام بدم . الان پا میشم میرم تو سطح شهر یه تلفن پیدا کنم که یه زنگ بزنم به سبحان بزنم

ایمان : الو سلام حال شما خوبه

مامان سبحان : الو سلام شما خوبید مامان خوبه

ایمان : مرسی تشکر سبحان هستش

مامان سبحان : نه رفته کتابخونه

ایمان : کِی میاد

مامان سبحان : معمولاً ساعت 12:30 میاد

ایمان : اومد سلام بهش برسونید

مامان سبحان : سلامت باشید به مامان سلام برسون

ایمان:مرسی شما هم عرفان رو به جای من ببوسید

مامان سبحان : خدا حافظ

...............................ساعت 12:30............................

سبحان : ؟؟؟؟0912530

ایمان : الو بفرمایید

سبحان : سلام ایمان خوبی

ایمان : سلام سبحان خوبی

سبحان : مرسی چه خبر

ایمان : سلامتی زنگ زدم خونتون باهات مساحبه کنم

سبحان : تو هنوز یاد نگرفتی بگی مصاحبه ، خیلی خوب مصاحبه کن

ایمان : خوب آماده ای

سبحان : آره شروع کن

 

.................................بیوگرافی...............................

نام : سبحان..نام خانوادگی : صراف زاده..متولد : 5/12/64 دزفول..نام پدر : حمید..نام پدربزرگ :محمود..نام جد : محمد..مدرک : فوق دیپلم..قد: یک متر و 76 سانتیمتر.. وزن : 68 کیلو گرم..رنگ چشم : مشکی..رنگ مو : مشکی رنگ پوست : سفید

 

.....................................مصاحبه...............................

ایمان : میگن میخونی برا کنکور ؟

سبحان : اره با حسن میریم کتاب خونه درس میخونیم

ایمان : نظرت در مورد بازیای تیم ملی چیه ؟

سبحان : کافیه همین بگم که آبرومون شده بازیچه دست چهارتا ترک خر(از تمام ترکهای عزیز و دوست داشتنی معذرت می خوام)

ایمان : میگن دیپلمت اشکال پیدا کرده ؟

سبحان : آره اونم شده دردسر با کارشناسه که صحبت کردم گفت این اتفاق برا یه نفر تو هر 48 میلیون میفته

ایمان : چی شد تصمیم گرفتی وبلاگ بزنی ؟

سبحان : والا پیشنهادات زیادی مبنی بر پذیرفتن ریاست وبلاگای مختلف داشتم...

ایمان : میشه بگی کدوم وبلاگ ؟

سبحان : تو ادب نداری تو حرفم نپری

ایمان : لطفاَ میشه بگی کدوم وبلاگ ؟

سبحان : خوب حالا اسم نبریم بهتره کامپیوتر 82 ولی من شدیداً تکذیب کردم من به کار دوست خوبم مدیار اعتقاد راسخ دارم ولی احیاناً اگر انتخاباتی در این باره بود ، حتماً شرکت میکنم .

ایمان : جریان چیه یه مدت زیاد میری اهواز ؟

سبحان : به توچی حالا یعنی تو نمیدونی

ایمان : من میدونم ولی این سوال تو اذهانه عمومیه

سبحان : بیخود کرد ازهان عمومی باتو هرکی میخواد بدونه بیاد از خودم بپرسه

ایمان : نظرت در مورد جام جهانی چیه ؟

سبحان : خوبه ولی خیلی بدموقست

ایمان : میتونم بپرسم چرا

سبحان : نه

ایمان : بگو بگو

سبحان : نمیخوام بگم

ایمان : جون من بگو

سبحان : باشه بابا ، با بچه ها میریم گل کوچیک ساعاتشون تداخل داره اینو تذکر دادیم به فیفا ولی متاسفانه ترتیب اثر داده نشد گفتن انشاالله جام جهانی بعد .

ایمان : ولی فکر کنم قبلا تذکر داده بودن که تمام مسابقات هنگام برگذاری جام جهانی باید تعطیل میشد .

سبحان : بیخود کردن که تذکر دادن تازه ماهم به اونا تذکر دادیم که هنگام گل کوچیک ما بایستی جام جهانیشون تعطیلش بکنن.

ایمان : حالا بنظرت کدوم تیم این دوره قهرمان جام میشه

سبحان : خیلی مشکله ولی بارسلون از شانس بیشتری برای تصاحب جام برخورداره

ایمان : میخواستم بپرسم چرا برا عکس گرفتن پایان ترم زیاد تو عکسای دسته جمعی نبودی .

سبحان : خوب بپرس

ایمان : چرا برا عکس گرفتن پایان ترم زیاد تو عکسای دسته جمعی نبودی ؟

سبحان : زندگیه ما هنرمندا زیر ذره بینه...

ایمان : تلسکوپ

سبحان :بازم مزه پروندی ، اره میگفتم زندگیه ما هنر مندا زیر ذره بینه

ایمان : حالا من کلمه میگم تو نظرت بگو در موردش.

سبحان : باشه

ایمان : جام جهانی

سبحان : 10%

ایمان : جنگ جهانی اول

سبحان : 20%

ایمان : جنگ جهانی دوم

سبحان : 30%

ایمان : جام جم 1

سبحان : 40%

ایمان : جام جم 2

سبحان : 50%

ایمان : جُنگ جهان نما

سبحان : وبالاخره 60%

ایمان : و در پایان اگه صحبتی داری

سبحان : میخواستم بگم عجله دارم یه خورده سریعتر مصاحبه کن

ایمان : تموم شد

سبحان : خوب خدارو شکر

ایمان : کاری نداری

سبحان : نه مرسی

ایمان : بای

سبحان : بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد